Fundacja „Kierowca Bezpieczny” partnerem merytorycznym akcji Pasointeligencja
Kierowcy współpracujący z właścicielem aplikacji FREE NOW, nagrali utwór „Pasointeligencja” będącego rearanżacją internetowego hitu rapera Maty „Patointeligencja”. Produkcja ma na celu promocję wśród kierowców i ich pasażerów jazdy w zapiętych pasach bezpieczeństwa. Patronem oraz partnerem merytorycznym akcji została Fundacja „Kierowca Bezpieczny”.
Statystyki pokazują, że cały czas wielu pasażerów w Polsce nie zapina pasów bezpieczeństwa. Aplikacja Taxi FREE NOW postanowiła zabrać głos w tej ważnej społecznie kwestii i - ustami kierowców - odpowiedziała na najpopularniejszy polski
utwór końcówki 2019. Do sieci trafił teledysk, w którym kierowcy taksówek stanowczo rekomendują pasażerom jazdę w pasach.
„Kierowcy FREE NOW spędzają wiele godzin w trasie z pasażerami na pokładzie i są
nierzadko świadkami wypadków. Ich głos w kwestii promowania bezpiecznej jazdy w
zapiętych pasach jest bardzo ważny i ma szansę dotrzeć do osób, które nie mają
tego odruchu podczas jazdy w roli pasażera. Problem niezapinania pasów dotyczy
zwłaszcza pasażerów jeżdżących taksówką na krótkich dystansach lub w wracających z imprezy w większej grupie” – mówi Krzysztof Urban, Dyrektor Zarządzający FREE NOW
Za koncepcję video i kampanii odpowiada agencja reklamowa Cut The Mustard.
Produkcją teledysku, wyreżyserowanego przez Macieja Kwaśniewskiego, zajął się
dom produkcyjny Graffiti Films, a wsparcie software house zapewniło Move Closer.