|
|
Wiadomości
Akcja społeczna
Krzysztof Hołowczyc i Jagna Marczułajtis to kolejni Wielcy, którzy namawiają do picia mleka w społecznej kampanii zorganizowanej przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA). Spoty z ich udziałem emituje już znakomita większośćstacji telewizyjnych w Polsce. Kolejna odsłona kampanii ma więc mistrzowskie, sportowe zacięcie.
    Podobnie jak poprzednio Kayah i Bogusław Linda, dwójka wybitnych sportowców za udział w reklamach nie pobiera wynagrodzenia. Jak widać, dzięki piciu mleka ma się nie tylko zdrowe kości, ale i wielkie serce! Poza nowymi gwiazdami kampanii, udział wzięła sprawdzona i niezmiennie życzliwa kampanii ekipa: oba spoty reżyserował Bogusław Linda, muzykę napisał Marek Kościkiewicz, autorami zdjęć filmowych są Paweł Edelman i Grzegorz Kuczeriszka; fotosy zaś wykonał Andrzej Świetlik. Wszyscy oni znów pracują społecznie! (IAA).
© Fundacja "Kierowca Bezpieczny"
|
|
|