Poprzenia strona...
Wiadomości


Kampania „Bezpieczna Droga”


W siedzibie domu prasy regionalnej Mediatak odbyła się konferencja prasowa poświęcona kampanii społeczno-informacyjnej „Bezpieczna Droga”, której celem jest zwrócenie społecznej uwagi na zagadnienia związane z szeroko rozumianym bezpieczeństwem ruchu drogowego. Kluczowym elementem kampanii jest wydanie w nakładzie ok. 670.000 egzemplarzy 12- stronicowego dodatku dla prasy regionalnej w całości poświęconego sprawom BRD. Partnerem kampanii jest Fundacja „Kierowca Bezpieczny”.

Dodatek „Bezpieczna Droga” zostanie dołączony 8 czerwca do 16 dzienników regionalnych na wydawanych na terenie całego kraju. Wydawnictwo we wnikliwy i kompleksowy sposób ukazuje szereg zagadnień związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego. Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Są materiały o tym, jak przygotować samochód do wakacyjnej podróży, o tym jak zapewnić bezpieczeństwo i komfort jazdy małym pasażerom, jak być widocznym na drodze. Kierowcy mogą zapoznać się ze swoim psychologicznym profilem oraz zbadać swoją skłonność do niebezpiecznych zachowań na drodze rozwiązując internetowy test „Kierowca bezpieczny”. Znajdziemy tam również materiały dotyczące tworzenia mody na bezpieczne zachowanie się na drodze, zmniejszania zagrożenia zdrowia, wymogów UE dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz przygotowania dzieci do odpowiedniego zachowania się na drodze. W zaplanowaniu bezpiecznego urlopu pomoże nam wywiad z Krzysztofem Hołowczycem „Bezpieczne wakacje za kółkiem”. Młodych czytelników na pewno zainteresuje komiks, którego bohater Krzysztof Kierowczyc (komisowe wcielenie Hołowczyca) niczym Superman ratuje dzieci przed rozpędzonym pociągiem, wskazując im przy okazji właściwe zachowanie na drodze. Informator ten jest idealną pomocą dla wszystkich tych, którzy wybierają się na wakacje samochodem, ale również dla tych, którzy w codziennym życiu chcą mieć przekonanie, że robią wszystko dla poprawy bezpieczeństwa nie tylko własnego, ale i swoich najbliższych.

Na konferencji prasowej partnerzy kampanii przedstawili swój wkład merytoryczny i wizję dalszych wspólnych działań. Po oficjalnych wystąpieniach wywiązała się ciekawa dyskusja na temat roli organizacji pozarządowych w promowaniu bezpieczeństwa ruchu drogowego. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że problem bezpieczeństwa drogowego jest jednym z najważniejszych problemów społecznych w naszym kraju. Tysiące zabitych, dziesiątki tysięcy rannych, wielomiliardowe starty oraz bezmiar ludzkiego nieszczęścia – tak w telegraficznym skrócie można przedstawić coroczne skutki wypadków drogowych. Fakty te są doskonale znane organizacjom walczącym o poprawę bezpieczeństwa na drogach. Dlatego, jednocząc nasze siły postanowiliśmy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców i przedstawić im skuteczne metody poprawy panującej sytuacji. Wykorzystując autorytety społeczne osób zaangażowanych w kampanię tj. Doroty Stalińskiej czy Krzysztofa Hołowczyca oraz nowe ciekawe formy dotarcia z komunikatem społecznym mamy nadzieje, że zachęcimy coraz więcej osób do świadomego, czyli bezpiecznego uczestnictwa w ruchu drogowym.

W realizacji zainicjowanej przez Mediatak kampanii „Bezpieczna Droga” wzięli także udział: Fundacja Doroty Stalińskiej „Nadzieja”, Fundacja „Krzyś”, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Drogowego, Instytut Transportu Drogowego, Stowarzyszenie „Misie Ratują Dzieci”, Fundacja „Zapobiegania Wypadkom Drogowym”, Wydział Prasowy Komendy Głównej Policji oraz PZU S.A.



Ogólnopolskie wydanie specjalne Bezpieczna Droga
- plik w formacje PDF - ZOBACZ!












© Fundacja "Kierowca Bezpieczny"


Poprzenia strona...

Na górę strony...

 



Wystawa Mleczko & Hołowczyc ''Bądź bezpiecznym kierowcą'' http://www.partnerstwodlabezpieczenstwa.pl Akcja Krzyś Krzysztof Hołowczyc [www.holek.pl]
Hołowczyc Management [www.holowczyc.pl]
Prawo jazdy [www.prawojazdy.pl]
Krajowa Rada Bezpieczństwa Ruchu Drogowego [www.krbrd.pl] MIVA Polska [www.miva.pl]
Sponsoring Expert - badania efektywności sponsoringu