Poprzenia strona...
Wiadomości


Już ponad 50 tysięcy kierowców rozwiązało test!




Tylko w lipcu ponad 54 tysiące uczestników akcji społecznej „Wrzuć na luz – jedziesz na wakacje” rozwiązało test badający skłonność kierowców do niebezpiecznych zachowań na drodze. Trwająca od 14 lipca akcja została zorganizowania przez Fundację Krzysztofa Hołowczyca „Kierowca Bezpieczny” przy wsparciu PKN ORLEN S.A., Cityboard Media i Onet.pl.

Wakacje to szczególnie niebezpieczny okres na naszych drogach. Policyjne statystyki potwierdzają, że właśnie w trakcie letnich miesięcy dochodzi do największej liczby poważnych wypadków, które w dużej mierze dotyczą osób odbywających wakacyjne podróże. Zamiarem akcji jest zapoznanie uczestników z ich profilem psychologicznym jako kierowcy i na tej podstawie przedstawienie im wniosków skłaniających do właściwej postawy na drodze, szczególnie w perspektywie urlopowych wyjazdów. Przesłanie akcji skierowane jest głównie do mężczyzn w wieku 18 – 49 lat, a więc grupy kierowców, która uważana jest za najbardziej niebezpieczną, często łamiącą przepisy ruchu drogowego.

W tym celu pod adresem www.kierowcabezpieczny.pl dostępny jest test (psychozabawa) badający skłonność do niebezpiecznych zachowań na drodze. Kryteria testu opracowane zostały przez Fundację Kierowca Bezpieczny wspólnie z Zakładem Psychologii Transportu Drogowego ITS. Treść testu prezentowana jest w atrakcyjnej formie komiksu, którego bohaterem jest Krzysztof Kierowczyc – komiksowe wcielenie Krzysztofa Hołowczyca – postać wykorzystywana przez Fundację do komunikacji w sprawach bezpieczeństwa ruchu drogowego. Po rozwiązaniu testu generowany jest profil uczestnika. Każdy, kto rozwiąże test może otrzymać na stacjach paliwowych PKN ORLEN specjalną naklejkę – „Tarczę Bezpiecznego Kierowcy”, której umieszczenie na samochodzie symbolizować ma rozważną i odpowiedzialną postawę kierowcy na drodze i przypominać mu o właściwym i bezpiecznym zachowaniu wobec innych uczestników ruchu.

„Jesteśmy mile zaskoczeni dużą liczbą kierowców, którzy w lipcu rozwiązali nasz test. Mam nadzieję, że dla większości z nich było to dobrą okazją do zastanowienia się nad swoją postawą za kierownicą. Liczymy, że będą oni jeździć spokojniej i bezpieczniej – tak, aby z wakacyjnych podróży zachować wyłącznie miłe wspomnienia.” - powiedział prezes Fundacji Andrzej Kalitowicz

Akcja promowana jest na 300 wielkoformatowych nośnikach Cityboard Media oraz poprzez kampanię na Onet.pl, która odsyła do dedykowanego akcji serwisu internetowego.

Dodatkowo akcję promuje dwutygodnik ORLENekspres oraz witryny internetowe: orlen.pl, cityboard.pl, miva.pl, prawojazdy.com.pl, autoklub.pl, sponsoring.pl oraz w zakresie monitoringu mediów wspiera nas PRESS-SERVICE.

© Fundacja "Kierowca Bezpieczny"


Poprzenia strona...

Na górę strony...

 



Wystawa Mleczko & Hołowczyc ''Bądź bezpiecznym kierowcą'' http://www.partnerstwodlabezpieczenstwa.pl Akcja Krzyś Krzysztof Hołowczyc [www.holek.pl]
Hołowczyc Management [www.holowczyc.pl]
Prawo jazdy [www.prawojazdy.pl]
Krajowa Rada Bezpieczństwa Ruchu Drogowego [www.krbrd.pl] MIVA Polska [www.miva.pl]
Sponsoring Expert - badania efektywności sponsoringu