„ORLEN. Bezpieczne drogi” na drugim miejscu w rankingu PRoto
Program „ORLEN. Bezpieczne drogi” realizowany przez Fundację „Kierowca Bezpieczny” i PKN Orlen zajął drugie miejsce w rankingu na najlepszą kampanię społeczną, organizowanym przez popularny serwis internetowy PRoto. Program wyprzedził ponad 20 innych akcji zgłoszonych do konkursu. Jest to doskonały wynik świadczący o tym, jak duże jest zapotrzebowanie na działania społeczne związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego.
Za najciekawszą została uznana kampania przygotowana przez Royal Canin, Fundację Alteri, Polskie Towarzystwo Kynoterapeutyczne, Małopolską Grupę Poszukiwawczo - Ratowniczą przy współpracy z Euro RSCG Sensors - „Ważą się losy psów i kotów”. Trzecią pozycję zdobyła kampania WWF - „Zróbmy dobry klimat”.
A oto wyniki rankingu najciekawszych kampanii społecznych, (w nawiasach znajduje się liczba głosów oddanych na daną kampanię).
Royal Canin, Fundacja Alteri, Polskie Towarzystwo Kynoterapeutyczne, Małopolska Grupa Poszukiwawczo – Ratownicza - Ważą się losy psów i kotów (81)